2010/03/20

Update

Isac har runt 39 grader i feber men trots det relativt pigg. Vet inte hur barn klarar av det men själv är man redigt påverkad av den graden. Dessutom verkar han ha ont i halsen. Ser lite jobbigt ut när han sväljer. Ena gången man frågar så jo han har ont och nästa gång så nej. Har försökt kika om han är röd men det är baske mig för svårt att se. Detta är det svåraste med barn, hur sjuka är de igentligen. Ska man ringa läkartid eller inte!? Nu har ju inte Isac varit sjuk så länge men man vill minimera sjukdagarna så fort det går. För det kan ju vara något som kräver pencillin så då är det ju bra att börja fort eller så är det ingenting och då känner man sig hönsig. Ligger väll i sedan Isac hade scharlakansfeber och vi väntade med att gå. Kunde ha sparat in några jobbiga dagar för honom där.
Själv nojjar jag mig för att jag ska bli magsjuk. Är trött på ett sätt som är svårt att ta på och sist jag kände såhär blev jag just magsjuk. Dock påminde Anders mig att jag sovit extremt lite i natt pga Isac så det kan ju bara vara det.
Oddsen ser bra ut för filmen vi hyrt ikväll, 2t30m. Ja man väljer då dom rätta dagarna. Hoppas barnen somnar snart och man kan krypa upp i soffan och bara ta det lugnt och andassss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar