2011/03/25

Fredag igen. På tiden för denna vecka har varit jobbigt trött. Jag vet att jag tjatar om att jag är trött men går man upp 4.30 varje vardagsmorgon blir det lätt så. Att jag dessutom vaknar strax för 4 för att sedan ligga och kolla på klockan gör sitt till. Avis på alla som kan snozza.
Var en sväng till br-leksaker efter jobbet för att köpa på mig lite presenter som ska ut i helgen. Sprang dessutom in en snabbis på Lindex eftersom jag har ett presentkort där. Fick verkligen stålsätta mig att inte springa upp på barnavdelningen och spendera den där. Nej, nu behöver jag verkligen nya kläder. Nöp i lite byxor, hitta lite tröjor på rea men nej. Ångest, det går bara inte att handla kläder längre. Kanske provar igen på lördag. Lite smakråd behövs.
Ikväll blir det mys med barnen. Nya Star wars lego spelet är utlovat att inhandlas. Tur att barnen ska på kalas i helgen annars hade de suttit klistrade framför spelet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar