2011/08/18

Båda barnen somnade innan 20.00 idag. Det är mycket intryck att bearbeta för oss alla kan jag tro. Medans jag försöker hålla reda på alla lärares och fritidspedagoger namn, rutiner för lämning och hämtning, vart de befinner sig och när mm så försöker Isac etablera sig bland de nya kompisarna. Och ta in allt de nya han med.
Imorgon blir det en längre dag för honom. Kl 7 är det fritids sedan hämtar jag honom kl 14.00.
Jackie och jag tänkte ta en sväng till Liljeholmen då och fylla på deras garderober.

Annars längtar vi efter Anders som befinner sig i Grebbesta ända tills på söndag. Så vi har försökt fyllt upp helgen så den går fortare.
Lördagen kommer kompis till Isac och en till Jackie och på söndag träffar vi Camilla med sina barn och Anneli med sina barn, kul att ses igen.

Nej nu ska jag nog också sova lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar