2012/02/20

Trött men glad

Trött idag men solen skiner ju vilket gör det lite lättare. Och att jag fick reda på idag att morgondagen kommer bli lättare för mig gör ju också sitt till. Och att jag fick mina tre semesterdagar i april godkända utan att han ens vet datumet spär också på. Undrar hur glad chefen blir när han ser att det är påskveckan. Vi har det rätt körigt på jobbet när det är röda dagar. Allt som utföres på den röda dagen måste in på de andra dagarna. Men han har ju som sagt gett klartecken.
Varför jag ska vara ledig är för att Anders ska vara borta hela veckan. Och att både lämna och hämta med det jobbet jag har är ett för stort stressmoment. 1 eller 2 dagar går bra men en hel vecka nää.

Nu ner och plocka lite innan Anders kommer hem med barnen.

1 kommentar:

  1. Anonym17:10

    vad ska anders göra borta en hel vecka i påsk undrar mor din

    SvaraRadera