2012/03/14

Väntar på att Isac och Jackie ska komma hem. Blev hämtade av sin farfar och Monika idag. Har passat på under tiden att plocka upp allt lego på Isacs rum vilket resulterar att jag kommer att kvalificera mig som årets sämsta mamma. För legot ska minsann ligga utspritt i hela hans rum. Jag håller inte riktigt med där. Och med tanke på att han ska ha med sig en kompis på fredag så vore det lite roligt med en lekyta också. Jackie ska också ha en kompis med sig hem på fredag så vi kör pizzaracet igen.

Lördag blir det lek o bus, förhoppningsvis med fam Norbergs :).

Söndag är Ikea inplanerat skulle jag tro. Barnen slängs in på passet medans vi ska hålla på med kösluckor. Inte helt lätt det där. Mått och dyl, blir galen. fast jag har ju överåtit allt sådant till Anders. När vi bytte luckor i våran gamla lägenhet kom det ju en och mätte, så det slapp vi, samt satte upp allt. Denna gången gör vi allt själva, el vi och vi mer Anders.

Glömde ju att på fredag ska jag till Vällingby direkt efter jobbet och möta upp mina fina arbetskamrater på lunch.

Vad hände här, brukar ju aldrig vara uppbokade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar