2012/11/18

söndagen

Jag som hade ambitionen att börja skriva här mera verkar ha gjort tvärtom. Hm inget att skriva om, orken tryter jag vet inte riktigt skälen.
Börjar bli mkt nu på helgerna, allt liksom hopar sig på samma gång. Denna helg har det mest bakats från min sida. Barnens släktkalas är ju den 1 dec, gillar om det finns lite hembakt också. Så två sorters baser till cupcakes, frostingen görs samma dag,  schweizernötskaka och kola kakor gjorda. Sedan ska vanliga chokladmuffins göras som ska toppas med dumlefluff, syltkakor, tårta givetvis och ev citron o limekaka. man kanske ska göra egna tryfflar med hm få se om det hinns med.
Nästa lördag kommer syrran med familj. då provar jag ngt nytt på dom, otroligt dumt igentligen. ngt med maräng, dumle och frysen :). Låter gott så hoppas på det.
Julbord med jobbet på fredag, får bli lugnt så jag orkar med lördagen :).

Snart dags att dra på simskola med barnen igen. Isac lagom sugen men han är tvungen. Den andra tussen längtar. De är väldigt olika de två

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar