2009/09/11

Dålig uppdatering

Jag vet, har varit dålig på att skriva här denna vecka. Kan vara så att jag inte orkade el att det inte hänt något särskilt. Varje fall att skriva om.
Nu är det varje fall fredag igen, härligt. Hann fixa lite innan det var dax att hämta barnen. En viktig sak upptäckte jag. Började undra vart mina skor från Brandos tagit vägen. Kollar orderstatusen och enligt den skickades ett sms igår om att dom kunde hämtas. Kollar min telefon men nej inget sms där. Kollar mina uppgifter och jag har så klart skrivit fel mobilnr. Tur tur tur att jag var med där. Imorgon bitti tänker jag hämta mina nya sneakers och hoppas dom passar bara. Ibland är det lättare att nätshoppa, varje fall om man vill ha smakråd. Att ta med sig familjen för att shoppa till sig själv är bara att glömma. Himla tur att nätet finns då.

Har ju inte rapporterat hur det var på naturhistoriska. Men det var varje fall toppen. Barnen verkade stormtrivas. Jackie var lite rädd i början med vulkanerna och dinosaurierna men kämpade igenom det varje fall. Och såklart att Isac tyckte dessa ställen var bäst. Olika är dom. Vi strosa runt där några timmar och åt en dyr lunch innan vi gav upp och åkte hem. Planer att åka till Tom tits finns. Isac skulle nog tycka om det. Men det får nog vänta lite. Ganska dyrt att gå in samt att vi har lite annat inplanerat som kostar en del. Ska ju gå på walking with dinosaurs samt monster jam ( inte jag och Jackie då).

Nu ska grannen sälja sitt hus. Utgångspris 2.85 miljoner. Någon??? snälla.....

Helgen blir lugn. Tonie, Kristin och Nea kommer på besök imorgon. Var längesedan nu. Lite veckohandling, fotboll, tv tittande. Typ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar