2011/01/29

En strålande lördag som nu börjar gå mot sitt slut tänkte jag skriva. Men så illa är det inte ännu en hel del timmar kvar.
Försökte få barnen att bada nyss. Gjorde mig till och köpte varsina badbomber på apoteket. I varje badbomb döljde sig en lite överraskning i form av ett djur. I med bomb nummer 1, Jackies. I med henne, upp med henne lika fort. Livrädd och smått hysteriskt. Bomben lät ju lite när den upplöstes. Ingen hit för henne alltså. I med bomb nr 2 samt Isac. Han var lite tuffare tills bomben drog den sista sucken. Upp som ett skott. Så summan av det hela blir att det lär dröja innan jag köper dessa igen.

Annars idag har jag varit till frisören och återigen blivit blond. Alla gråa hårstrån är borta. Tack Lisa att du alltid gör mig så fin :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar