2011/01/02

Tävling

Söndag= jobbdag. Snark vad tröttsamt. men eftrsom det är en kortvecka som kommer upp var det tvunget. Hann bara komma hem innan vi slängde iväg barnen till sina kompisar och jag och Anders hade plötsligt en söndagseftermiddag helt fri. Händer typ aldrig. Spenderas med Anders som springer och jag som sitter här.

Ska bara slänga in en liten tävling tänkte jag. Min allra första bloggtävling :). Har via buzzador fått chansen att pröva några Clinidermprodukter. Har nyligen fått dem men de känns hittills jättebra. Så nu lottar jag ut 4 st gåvoboxar med ett värde på ca 200 kr.
Allt ni behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga är: hur många rengörande produkter finns i Clinidermserien? Svaret hittar ni på deras hemsida Här.
Maila svaret samt motiveringen till mariajoelsson@live.se så drar jag 4 vinnare i slutet av januari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar