2011/10/27

Är det inte typiskt att den veckan man verkligen vill hämta barnen tidigt, speciellt Isac, så blir det mycket på jobbet. Mitt vinterschema drar igång, innebär lite mer jobb samt att man ska vicka för personer som har semester.
Får gå ut på söndag och dra av lite. Så kanske det ordnar sig ändå.

Mina skor har kommit, jihaa. Måste bara komma åt och hämta dom. Imorgonkväll kanske. Anders kommer inte hem sent så vi kanske hinner.
Vi har olika dater han och jag imorgon. Jag med min frisör, ska göra en ganska stor förändring, och Anders med tatueraren. Kanske ska man be honom beställa en tid till mig med. Fortsätta liiite till på min. Haha får ångest bara jag tänket på det. Men viljan finns.

Nu snart dags att hämta barn + två extra. Så full rulle kommer det bli här hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar