2011/10/22

Lördag med ändrade planer

Vi hade tänkt ta en tur i skogen idag med varm choklad och mackor. Men det ville sig inte. Dels var vädret inte det bästa samt att Jackie fick feber igår kväll. Dumt att utmana utan vi håller oss inne. Hon vaknade dock feberfri så det kanske var snabbt övergående.
Men imorgon verkar vädret bli bättre och händer inget så blir det skogen då istället. Antingen Lida eller runt Flottsbro någonstans.
Måste komma ihåg att hämta ut barnens vinterkläder jag beställt. Orkade inte springa runt i butiker och leta. Vill ha Didrikson och har man otur hittar man ett par byxor i en butik, en jacka i en annan osv. Orkar inte, lättare då att beställa. Dyr beställning men ett måste.
Ska skicka efter ett par vinterskor till mig också. Har letat men hittar inte. Men på nätet har jag hittat så klick det blir.
Väntar på Stefan och Anders som är inne i stan. Så fort de kommer tillbaka ska jag ta en långpromenad med mina easytones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar