2012/08/10

Göteborg

Om en vecka drar jag och Carina till Göteborg en helg. Vi flyger både dit och hem i vad jag tror är ett yttepytte plan. Carina får nog förbereda sig i lite hårt tag i armen. Man kan ju undra varför vi flyger. Men vi spar massa tid samt blev billigare än tåget.
Och vi kommer bo här. Centralt, vilket behövs när varje fall jag ska irra i Göteborg. Vet inte varför min lokalkännedom verkar upphöra just där.
Hoppas på bra väder vilket öppnar för mer saker att göra.

I eftermiddag blir det Ikea för att köpa ny sängstomme till oss. Men hem till 18 och se handbollen såklart.

Imorgon funderar vi på att lägga nytt golv i sovrummet, då hjälper jag till till för jag vill verkligen lära mig. Samtidigt har vi nog två till barn här skulle jag tro. men det blir nog bara bra.

Söndagen bio såklart och sen middag hos svärfar och Monica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar