2012/08/24

Trött

Lång, jobbig första jobbveckaeftersemestern. Trött, smått förvirrad. Har mest sprungit runt och irrat känns det som. Imorse var jag så galet trött, becksvart ute också så jag var helt säker på att jag gått upp en timme för tidigt. Men nejdå 4.20 var hon.
Tror jag är gladast av alla att det är fredag.
Ska snart hämta barnen. Ska åka tillbaka med nga rullar överbliven tapet, handla lite gott, smyga in på systemet och köpa vinet Tobbe o Anna bjöd på sist, köpa presenter, handla sushi o landa ännu tröttare i soffan. Anders har köpt en ny dvd serie som vi tänkt kolla på ikväll hahah vad bra det kommer gå.

Imorgon hoppas vi bli klara med sovrummet, Isac ska på kalas. Är väll typ det. Och så ska jag springa såklart. Men annars en lugn helg om man jämför med förra. Har det bara gått en vecka sedan Göteborg, känns som evigheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar