2009/01/28

Hopp

Japp nu ska jag också börja blogga är det tänkt. Även fast tiden är minimal hoppas jag kunna slänga in lite inlägg då och då. Måste bara sätta mig in i allt detta. Just nu går hjärnan på halvfart så allt ser bara krångligt ut. Men jag ger inte upp hoppas jag. Blir ett halvdant första inlägg då jag måste snart bege mig till dagis och hämta de små trollen. Sedan sätter allt igång med matlagning, trötta barn, plocka fram till morgondagen, roa trötta barn,bada trötta barn, ringa samtal. Observera att allt detta sker samtidigt. Måste fylla i en enkät till dagis, ja jag vet det heter förskola,också. Glömmer det varje dag och den ska vara inne senast fredag..
Tills nästa gång adios

1 kommentar:

  1. ha ha ha vad är det jag ser!!!!!!!!!!!!
    Välkommen till bloggträsket =)

    Lycka till m kvällen o allt som ska göras

    SvaraRadera