2009/01/31

Shopping




Oups hann inte skriva ngt innan den slängdes iväg. Får tydligen vara lite försiktigare vilka knappar jag kommer åt.




Idag har vi varje fall varit inne i stan. Med 2 små barn är det en upplevelse. Inte alltid så angenämt. Först var vi till Fältöversten då Anders måste plocka ut en ny klocka. Hans förra har ngn av våra två barn haft bort. Har vänt upp och ner på huset men den är spårlöst borta. Tack och lov för försäkringar. Sedan in till city där första stoppet var BR-leksaker. Sure en muta kan man säga fast Isac handlade för egna pengar. Japp han får lära sig att spara för att köpa leksaker. Om han fattar är en annan sak. Ett fint Briolok blev det varje fall. Jackie fastnade för en Fiffidocka. Man får styra in henne på saker man tycker är bra och inte så dyrt. Funkar de flesta gånger.




En fika hanns med i Gallerian. En utspilld cola blev resultatet där + kaksmulor och semla lite överallt. Sedan tog vi det sista stoppet på Vila i Gallerian. Ojoj vad fina kläder. Min kära man sprang runt o hämtade det han tyckte var snyggt och som jag sulle köpa. Tack tack tack. Tanken var att jag bara skulle kolla in deras jeans legging som de har. Provade snabbt medans barnen gick bananas. Som tur var det bara gulliga tjejor som jobbade i butiken som bara garvade. Så jag rekommenderar verkligen den butiken. Utmärkt service. Och väldigt hjälpsamma.




Detta handlade jag. Byxorna helt suveräna.


Och så dessa fina blusar.
Så nu är jag nöjd och glad. Får se vad jag tar på mig ikväll. Ska ut och äta med kristin på Texas smoke house. Tror jag det heter eller....Nåja jag vet vart jag ska på Hornstull varje fall. Ska bli så gott att käka ute och få sitta och surra med Kristin utan barn som låter hela tiden. Undrar om jag kommer ihåg hur man konverserar.
Imorgon blir det middag hos svärfar. Slipper laga middag då med så det så

1 kommentar:

  1. Tackar för en mkt trevlig kväll!!
    Mysigt att bara vara tjejor och inte "bara" mamma!!
    Måste vi göra om snart igen..

    stor kram

    SvaraRadera