2009/03/28

Lördag

Oj vad jag har varit dålig på att skriva. Men det har inte hänt så mycket.
Igår hade vi besök av Tonie, Kristin och Nea. Steffe tittade också förbi. Killarna blev placerade i köket så jag och Kristin kunde kolla Lets dance. Fick kolla relativt ostört. Lite sövande av barn kom i vägen bara. Tackar för en trevlig kväll varje fall.
Idag ska jag till frissan. Är det mest spännande som händer idag skulle jag tro. Morgondagen bjuder på en tripp till Uppsala om det inte har ändrats. Ibland ändras saker och ting över mitt huvud om man säger så.
Visst ja monster har tagit över Isac lite kan man säga. I hans drömmar mest. Kommer in i sovrummet och stör de underbara drömmar man kan ha. Stackars liten. I torsdags var han på väg till sitt rum för att leka. Halvvägs upp i trappan vänder han sig om och frågar försiktigt om det finns monster där uppe. Jag försäkrar att det absolut inte finns nga, han funderar och säger sedan nej jag leker nere. Inte lätt att vara liten med alla dessa monster som lurar överallt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar