2010/06/28

Dagen

Fick bli en panikhandling efter jobbet idag. Kom på att när det är så här varmt och solen är riktigt stark så räcker inte barnens kepsar. Nej solhattar måste de ha. Tyvärr måste jag säga att jag var väldigt sent ute. Hade tur och hittade en till Isac på Hm. Men till Jackie fick jag springa in i alla barnklädesaffärer i Liljeholmen innan jag hade turen på p.o.p. Inte den prisklass jag tänkt mig men men...vad ska man göra. Så nu är de kittade för solen och värmen.
Till mig själv köpte jag en bikini. Kan säga att det var flera år sedan jag ägde en. Har inte blivit av då jag inte är en sol och badmänniska. Men vi drar ju till Gotland så man får väll offra sig att bada för barnens skull :).
Har gått ner nästan två kg idag pga värmen så dricka vatten och äta sig lite nu. Kräftsallad med färskpotatis får det bli för moi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar