2010/07/01

Att rensa

Tog tag i Jackies garderob igår. Alla hennes kläder var mer eller mindre inslängda där samt att en gallring på storlekar behövdes. Så nu är det en fröjd att öppna garderober för man ser vad som finnes däri. Och att jag dessutom hittade helt oanvända, bortglömda kläder gör inte saken sämre. Så nu Kristin återstår det bara för dig att dyka ner i en kasse här hemma och kolla om det är något du vill ha till Nea.
Idag tänkte jag ta tag i isacs garderob. Lika illa är det där. Jag har dille på att spara kläder som är en aningens för små. Dels för att de är fina eller för att de bra att ha i reserv. Men vilken reserv med för små kläder. Och kollar man lite extra så visst sjutton är de fläckiga och små hål lite här och var. Så nu ska slängas friskt. Det är vad jag ska syssla med innan jag hämtar barnen. Tror jag lyssnar på Eminems nya under tiden. Huah så bra den är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar