2010/07/27

Rådjur

Passade på att ta en liten tripp till Uppsala idag och hälsa på svärmor. Barnen har ett överflöd av energi men deras slogs nog av en hund svärmor vaktar. Denna hade mer energi än båda barnen skulle jag tro. Barnen var överlyckliga åt denna lilla energiknippe som gladligen lekte.
När vi kom hem kunde jag inte längre blunda åt våran framsida. Ogräs överallt. Så till och plocka och plocka och...suck. Men sedan kom jag av mig när vi gick på en liten rådjursjakt. Har en liten skogsdunge i närheten där två st håller till. Så sagt och gjort tysta och fina gick vi in där och oj vi nästan krockade med dom. Och jag måste erkänna att jag blev lite skraj när de istället för att springa gick i mot oss. Så snabbt som attan fick jag ut barnen på gatan där vi istället stod och kollade på dom fina djuren. Och dom fina djuren stod nära och tittade på oss, undrar vad dom tänkte??
Visar lite mera bilder från Folhammar










1 kommentar:

  1. Anonym09:53

    fina bilder från gotland hälsar mamma

    SvaraRadera