2010/07/26

Om man nu summerar veckan på Gotland så får den tummen upp. Vädret kan man inte klaga på. Det regnade ju bara 2 dagar resten var strålande sol. Boendet var ok. Barnen skötte sig mest hela tiden. Fick bada. Hann se lite av ön. Så absolut hit kan jag tänka mig att åka flera gånger. Vad som var värst, hemresan.
Ja jösses vad det gungade och hade sig. Folk letade febrilt efter spypåsar som snabbt hade en rykande åtgång. Jag klarade mig men fick en kräkandes Isac i knäet. Han var duktig och spydde i påsen och inte på mig. Sedan låg han på mig och sov i drygt två timmar. Så jag satt där jag satt och svalde och svalde och försökte inte tänka på spybonansan som ägde runt omkring mig. Även fast jag då och då garvade lite för det kändes helt enkelt lite för mycket med allt. Så hemresan blev det inga foton tagna. Fulla sypåsar gör sig inte så bra på bild. Men jag kör igång med lite bilder från resten av veckan:



En liten promenad vid strankanten kan se ut såhär




Ett försök till familjefoto. Detta var det bästa




Första dagen på stranden. Jackie jobbar lite för hårt





En stor del av ligan som var där






Så här såg stranden ut och så här på språng såg barnen allt som oftast ut






Och så här såg det ofta ut, hälla ut sand eller stenar







En klassiskt vykort måste också med








Som sagt detta med språng






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar