2010/09/01

Det har varit dåligt med inlägg för min del. Har inte så mycket att skriva om för tillfället. Det enda som sker just nu är att vi hostar och snorar ikapp i stort sett allihopa men med olika intensitet. Har idag väldigt ont i kroppen men hoppas det beror på att jag har legat konstigt när jag har sovit.
På lördag har vi planerat att åka till Lida för att grilla korv och bara hänga med naturen. så hoppas vädret samarbetar med oss nu. Jackie har redan pratat vitt och brett på dagis om grillning av pinnbröd. Så jag ser det som att detta är något hon ser fram emot massor.
Annars har Jackie haft en fajt med en kille på dagis idag. Kändes lite som ombytta roller för han drog henne i håret medans hon bet honom, ajabaja.
Nej nu ska barn försöka nattas och jag med för den delen. Upp och hoppa 4.30 för min del. Sjuuukt tidigt, borde vara förbjudet att gå upp så tidigt mutter mutter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar