2010/09/17

Sömn??

Just nu i denna stund känner jag mig lite som levande död. Tröttmössan är så långt nerdragen att risken att somna sittandes är ganska stor. Jackie hade den goda smaken att vakna kl 03 inatt. Först lite ledsen för att sedan bli skitförbannad. Och jag kan lugnt säga att det tog ett tag att få henne att somna om. Och eftersom jag har en ganska lång startsträcka att somna om själv så hanns detta inte med innan jag skulle kliva upp kl 04.30.
Men jag tog med igenom arbetsdagen med trösten att få shoppa lite på HM efteråt. Hade nämligen fått tillbaka bonuscheckar på 500 kr. Så en tunika, en långärmad, 2 kortärmade, 1 tights och en packe strumpor för endast 65 kr. Bra shoppingrunda med andra ord. Jag väldans nöjd.
Nu ska pyjamasarna på för barnen och kvällen ska ta vid. Hoppas på en lugn kväll så jag kan kolla på idol utan störningsmoment. Hoppas ni alla har en skön fredagskväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar