2010/09/08

Energin fattas mig. Magen krånglar och för att den inte ska känna sig ensam så har huvudet bestämt sig för att haka på. Inne på tredje dagen nu. Kanske sömn i 24 timmar skulle hjälpa med det kommer ju aldrig att hända så man får försöka på positivt tänkande. Jag har energi, jag är pigg, jag har har energi, jag är pigg.....
Nu glömmer vi mig och fokuserar på Isac. Idag börjar taekwandon. Och jag har pirr i magen för hans skull. Löjligt jag vet. Men han ska ju göra något han inte vet vad det är, helt nya kompisar etc. Hoppas han tycker det är kul. Provgång detta så vill han inte behöver han inte fortsätta.
Nej nu måste jag ställe mig och göra pannkakor. Isac har utflykt imorgon med dagis och då ska det vara något matigt i ryggan. Vad är bättre än pankisar. Så nu är det skynda skynda innan hämtning på dagis ( jag vet förskola)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar