2010/12/27

Anders ringde imorse när jag var på jobbet och berättade att Jackie hade ögoninflammation. Och eftersom han inte kunde stanna hemma fick han lämna henne på dais tills jag var kunde komma loss. Jag vet att Jackie kan få ganska rejäla inflammationer så jag ringde och bokade läkartid. Så ögondroppar finns hemma. I och försig så ser hennes ögon helt ok ut. Lite röda. Geggade mycket inatt som torkade. Stackarn kunde inte ens se innan Anders gnugga rent henne.

Min nya telefon har jag fått igång. Mycket jag inte förstår. Kommer symboler i hörnen till och från som jag inte har en aning om vad de betyder. Blir lätt stressad. Ser hur det kommer en räkning på flera tusen för att jag har haft någon funktion igång, och som jag inte har haft en aning om. Varför har man slutat skicka med instruktionsböcker.
Och batteritiden är ju lite annorlunda. Satte igång den igår. Lät den stå på under natten och möttes av en urladdad telefon. Antar att man får stänga av den nattetid och låta min gamla fungera som väckarklocka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar