2010/12/17

Jag har blivit med ny telefon. Blev en Htc desire hd. Lite skrämmande med tanke på att jag aldrig har haft en smartphone. Men vad f-n det är ju en telefon hur svårt kan det vara. Alla appar hit och dit ska man väll få kläm på. Det man är mest rädd för att det ska dimpa ner en räkning på gigantiska summor eftersom man verkar vara uppkopplad jämt. Eller hur är det med det där?! Hade en kompis som fick en räkning på 3000 när hon var i Polen en vecka pga av att telefonen gjorde positionering hela tiden.
Imorgon slår jag nog igång den. Ikväll känns det för riskabelt med tanke på hur trött man är.
Nu ska det bli nattning av barnen. Kanske orkar man se en film efteråt.

Ni har väll skänkt lite pengar till musikhjälpen i p3. JAg har tyvärr inte gjort det ännu men jag ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar