2010/12/23

Sjuk??

Ojoj imorgon är det julafton. Efter en stressig vecka känner man sig allt annat än pigg. Och veta att man har en triljon paket att slå in efter barnen har somnat känns sådär.
Fick en del julklappar på 2 av ställena jag har i uppdrag. En chokladask, 4 biobiljetter samt en hel del delikatesser. Delikatesserna fick jag i dag i en stor kartong. Den var alldeles för tung och otympling så jag fick stuva in allt i ryggsäcken som blev megatung. Så min rygg är inte så glad just nu men det får det vara värt.
Är lite oroad över Isac just nu. Han klagar på att hans öra gör ont. Något han aldrig har gjort. Öroninflammtion på g? Får kolla upp om någon närakut har öppet imorgon för säkerhetsskull. Alltid är det något. Jackie har ju haft feber till och från de senaste dagarna och nu ska Isac också ramla på något.
Men imorgon är det jul, tjoho. Jag älskar ju igentligen julen. Nej nu fortsätta att julstäda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar