2011/04/29

Eftersom jag inte behövde hämta några barn igår efter dagis så hämtar jag dubbelt så många idag. Någon rättvisa ska det vara :)

Vad bjudet helgen på då. Imorgon blir det frisörbesök för både mig och Isac. Så förhoppningsvis blir båda fina i håret. Vilket behövs för båda.
Och så blir det klassiska att grilla på Valborg. Vi hoppar också på där. Och ev blir det till Långängen på kväller för att titta på brasa. Håller det lite öppet beroende vad barnens humör är på. Jackie toppar sitt trots mest varje dag. Det hoppas och skriks lite överallt. Och mitt i all ilska ska kläder av. Inte lämpligt alla gånger. Söndagen har vi inget planerat vilket är skönt. Jag kan åka på att jobba några söndagar, få se hur mitt schema ändras, eftersom vi har magbesök för Isac inplanerade några måndagar. Då jobbar jag in på söndagen. Bra att kunna göra så även fast man helst skulle vilja vara ledig. Men det är ju bara några gånger förhoppningsvis.

Ikväll då vad ska man göra. Inte mycket. Ligga i soffan och dra räcker alldeles utmärkt. Ev hyra film, kanske spela lite. Får se vad man orkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar