2011/05/09

Isac är tillbaka från feberns förlorade land. Lillkillen  var väck och låg på soffan mest. Men nu leks det massor och han mår helbra, vilket är hans egna ord. För säkerhetsskull får han vara hemma imorgon också.
Helbra kan man inte säga att jag mår. Fick huvudvärken from hell när jag jobbade. Sista stället tog jag mig igenom med nöd och näppe. Kastade mig till ett apotek innan jag blek och eländig satte mig på t-banan hem. Den mesta huvudvärken är borta men mår fortfarande lite illa och är trött. Skulle helst av allt vilja lägga mig under täcket och släcka mina blå. Men får allt ta mig igenom några timmar till.
Anders är ute och springer tre mil så jag antar att det är en sliten man som kommer hem. Detta är nog bland det sista långpasset innan maran, jo syrran han kommer nog kunna genomföra den.
Nej nu ska jag beställa en sk hästborste, används mest till löshår, fick tips om att använda en sådan till Jackies hår. Just nu vägrar hon borsta håret. Nej mamma, vi väntar på hästborsten. Så gissa hur tovig hon är i huvudet. Vad kul det kommer bli när den kommer, jösses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar