2011/05/24

Mycket nu

Nu är man inne i en väldigt bokad period. Så många datum och tider att hålla reda på att det bara snurrar. Bla ikväll ska vi på "lära känna varandra" i skolan med Isacs nya klass, torsdag samtal på dagis med Jackies fröken, lördag springer Anders förhoppningsvis maran om inte hans fot sätter stopp, jag måste jobba någon helgdag då det är 4 dagars vecka veckan efter. Och inte bara att det är 4 dagars vecka ( för mig innebär det alla torsdagens ställen jag har måste göras de andra dagarna) så har Isac läkarbesök på måndag, sommarfest Isac på tisdag, hämta så tidigt som möjligt på onsdag då det är en sk 12.00 dag för personalen, lite jobb på torsdagen och så fyller Anders 40 på fredagen ( då ska Anders och jag ut och käka på kvällen). På lördagen har vi lite firande som det ska hinnas fixas med.  Andas, lugn o fin. Det går, allt går. Skulle kunna fortsätta med veckan också men jag förtränger den lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar