2011/07/28

En jobbdag kvar. Det ska jag väll klara även fast det verkar som min kropp har tagit semester. Så när jag går upp 4.30 imorgon ska det vara med ett leende på läpparna.
Barnen får också en rolig dag imorgon. Junibacken ska besökas med sin kusin, faster och farmor (givetvis Anders med).
Så medans de roar sig där tar jag en lite shopping efter jobbet. Behöver en ny bikini, känns sådär att bara gå omkring med en överdel. Underdelen har nämligen försvunnit.
 Funderar också på att gå in till Kicks och köpa mig en ny fondation samt concealer. Hoppas bara att någon duktig tjej jobbar som vet vad hon gör. För sånna grejer köper jag helst lite dyrare märken av. De sitter bättre och håller mycket längre. Mitt Diorconcealer har jag haft lääänge men nu börjar den ta slut.

Bolaget ska få sig ett besök också. In och köpa sig lite rosévin. Jag dricker inte mycket men ett glas kan vara gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar