2011/07/07

sKulle ju ha bloggat tidigare och berättat hur helgen som var varit. Men har inte hunnit. Men en lite kortis kommer här.
Vi drog iväg ganska tidigt men en gnällig isac som inte alls ville åka. Och att han sedan blev åksjuk och kräktes innan vi ens hunnit genom Stockholm gjorde inte saken bättre.
Han somnade som tur var så resten av resan blev frid och fröjd. En snabb stopp i Gimo och hämta min moster sedan raka vägen till Öregrund.
Lunch på Bryggan och resten av tiden spenderades hos mamma och Stig. Barnen hade verkligen jättekul så det var lite synd att bryta upp. men hade lovat pappa och Hillevi en påhälsning med. Så det blev Gimo några timmar. Och barnen hade lika roligt där. Isac som var lite avig till denna trip summerade den som jätterolig och ville inte alls hem. En toppenvisit med andra ord.

Denna vecka blev det dagis några dagar. Men igår gick Isac sin allra sista dagis dag ever. Känns konstigt men tur att Jackie har ett år kvar.
Något annat som känns konstigt är att resten är hemma och har semester medans jag jobbar. Tur att jag ändå kan komma hem ganska snabbt.
Nej nu ska jag beställa lite mera böcker. Jag får ha böckerna som min passion medans Anders har löpningen och cyklingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar