2009/10/09

Äntligen fredag....

och inte en dag för tidigt. Nu står middagen, som jag minsann förberedde igår, i ugnen. Kycklinggryta med ris står på menyn. Sedan är det fredagsmys för hela slanten. Sorg i kanten att Anders jobbar sent men vi kan nog klara lite mys själva skulle jag tro.

Ett ljus har gått upp för mig typ idag. Anders har tjatat om att vi ska köpa en squeezebox. Jag har väll varit lite ljum i den tanken. Men nu sken ljuset i tunneln och jag fattar hela grejen med den. Klart vi ska ha en. Tänk att få lyssna på amerikanska radiostationer och inte genom det taskiga ljudet vi har på datorn, lovely. Nu måste jag bara bearbeta mannnen om det. Fast åt andra sidan är det ju han som bearbetat mig så.....

Annars i helgen, tråkig gårdsstädning imorgonbitti. Varje gång säger vi att vi betalar de 500 kr och skiter i det. Fast då kommer ju blickarna och njae. Så vi står ut. Tar bort lite blad och grenar men flänger efter barnen mest. Men det ser väll ut som man jobbar.
Efter ska vi till Sickla och köpa vinterkläder till barnen och ta en fika om det inte går allt för vilt till.
Kvällen självklart fotboll. Skulle inte tro något annat. Har till och med köpt muta till barnen, monsters vs aliens. Tänkt som avledningsmanöver som ska hållas på våning två. Medans fotbollsnerver hålls på våning 1.
Söndag hm vet inte ,tror jag.
Oups nu luktar det bränt, djäklar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar