2009/10/02

Fredag igen då

Och börjar med att säga GRATTIS TONIE på födelsedagen. Hoppas du haft en bra dag och har det gött på kryssningen.

Underbara fredag. Måste vara den bästa dagen på hela veckan. Önskar bara att jag haft tid att riktigt städa före helgen men men.....man får röja lite när barnen somnat ikväll.
Nu sitter de och fredagsmyser. Japp vi har fredgsmys fast vi har ju också lördagsmys förstås. De är lite för trötta att till fullo utnyttja fredagen.
Insåg idag när jag hämtade barnen på dagis att de växt massor. Jackies överdragsbyxor i strl 92 hade jag trott skulle funka denna hösten. Men dom slutade nästan på vaden. Trodde först att dagispersonalen hade vikt upp dom men så roligt var det inte. Så nu är det inte bara vinterkläder som behövs utan också överdragsbyxor och en himla massa i den sk vanliga garderoben. Detta gäller Isac också. Suck, precis när jag trodde att vi inte behövde så mycket.Jaja man får ta lite i taget.

När barnen somnat blir det Idolkoll och sedan True blood som vi spelat in. Tror det är imorgon som ännu en bra serie börjar på kanal 1. Men den börjar typ 22.45. Varför så sent...jag börjar bli gammal ju. Vara vaken så sent en lördag hmmmmmm.Say no more.

Idag har jag köpt en bra present, tror jag. Ska bli spännande att se vad denna tycker om den för är den en hit så är det en framtida present till andra. Fast det sista kanske jag inte skulle säga högt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar