2009/10/29

Stövlar och allmänt vetande

Jag fick upp ögonen för ett par stövlar denna vecka som jag verkligen ville ha, tack vare Anders. Klassiska, gåvänliga, saker som jag tycker är viktiga så man kan ha skorna flera år. Tyvärr var de slut just i strl 36. Kollade på nätet hur det såg ut i resten av Stockholmsbutikerna och även Uppsala. Slut förutom ett fåtal kvar i butiken Kungsgatan och även nga kvar på Drottninggatan. Idag kom Anders hem med dom. Tack, tack. Jag har mina skor thank god.

En lite vad händer i helgen rapport:
Imorgon, fredag, kommer kristin och Nea hit och hälsar på. Barnen har redan börjat ladda och är uppspelta :-)
Lördag åker vi till Uppsala och firar Siw som fyllde år denna vecka. Även Stefan, Carina och Mollie kommer dit. Röj blir det med all förmodan. Kul för kusinerna att träffas.
Söndag verkar det bli baka av. Barnen har tjatat om chokladmuffins så det få det bli och kanske mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar