2009/11/04

Blablabla....

Korten såg inte så illa ut på bloggen som när jag lade in dom i datan, skumt. Nåja. Har precis suttit och gjort veckomatsedel för nästa vecka. Tänkte lägga in en beställning tills på fredag. Inte helt lätt detta med mat. Känns som man äter samma hela tiden. Och så försöker man äta mat som man kan smyga in grönsaker utan att Isac märker. Hittade lite nya maträtter som jag ska testa så det blir lite variation.

Annars idag har jag letat efter en typ av simskola till Isac och Jackie. Någon där de kan gå tillsammans inte för att lära sig simma utan för att bli van med vatten. Hittade vattenhuset som har i Älvsjö vilket är nära och bra. Simlekis för barn 3-5 år där även förälder måste vara i vattnet. Perfekt då kan vi ta en i var. Men så var det ju detta med priset. 1350 kr/st för 8 tillfällen med en syskonrabatt på 300 kr (tror jag). Men sjukt mycket pengar ändå. Får fundera lite till.

Satt även och kollade efter lite julklappar till barnen. Bla lego till Isac. Kollade in piratskeppet som är ett önskemål 899 kr what!! och Indiana jones the temple of doom (även önskemål) 1079Kr ,gahhh. Varför så himla dyrt. Det är ju lite legobitar vi pratar om. Känns nu som vi borde ha börjat handlat redan när förra julen var över.
Jackie har jag inte en susning direkt när det kommer till julklappar. Hon får ju dockhuset när hon fyller år som jag är säker på kommer bli succe´. Men vad köper man till julklapp. Småsaker ingen problem... Hm har man världsliga problem eller.
Nej nu lägger jag ner innan saker och ting tar oanade höjder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar