2009/11/25

Ok hur länge ska man hosta egentligen Det stör mig så otroligt. Speciellt på nätterna. Och inte är det kul att få dessa attacker när man sitter på tunnel-banan. Alla stirrar på en med skräck i ögonen och jag vill bara ställa mig upp och vråla-Neeeej jag har inte svininfluensan, det är bara lite hosta. Suck.
Annars har det inte hänt så mycket. Önskar att dygnen hade mer än 24 timmar. Vet inte när jag ska hinna städa, baka etc tills kalaset på lördag. Orkar inte stå på kvällarna när barnen somnat. Så alla ni som kommer titta inte för noga omkring er, kan hända att det ligger lite dammtussar och dräller

1 kommentar:

  1. Anonym09:02

    ta det lungt är man förkyld och hostar får man ta den tid som fins i dag är det bättre väder i öregrund och det känns skönt hälsn. mamma

    SvaraRadera