2009/11/29

Visar lite bilder från kalaset


Här är min pappa



Anna och Ines



De flesta på ett och samma kort






Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Åkt och slängt massa skräp. På nåder av barnen måste sägas. För jösses vad dom ville vara hemma. Nu är dom nöjda och glada när de får leka med sina saker. Själv ska jag plocka lite då Tonie, Kristin och nea dyker upp för att hämta en kvarglömd jacka. Trevligt om de varje fall kan ta sig in genom ytterdörren. För barnen tyckler tydligen golven där är ytterst lämpligt att lägga av sig ytterkläderna på. Jag vet inte jag så därför plockar jag upp dem i smyg. Vill inte hamna i onåd hos mina barn. Nej serru. Och jösses vad vi hotar med tomten dessa dagar hehe. Inga klappar kommer han med om ni inte är snälla. Funkar det; njae sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar