2010/02/05

Fredag hela veckan

Vad hände med veckan egentligen. Fredag igen men det kan man knappast klaga på. En trevlig fredag so far. Fick en catering pack After eight på en arbetsplats idag, en liten uppskattning från deras sida. Jösses vad det värmde i hjärteroten. Åker väll fram till fredagsmyset kan jag tänka. För mysa ska vi göra ikväll fast risken finns att jag och Isac snarkar ikapp i soffan. Gick upp 4.30 imorse så nu gäller det att hålla igång för sätter jag mig ner och gör ingenting är risken stor att jag sitter där jag sitter resten av kvällen.
Så nu åker dammsugarn fram, en variant på frusen dajmtårta finns i planerna samt laga en goood kycklingpasta. Duscha och bada barn finns också på schemat. Som ni ser finns lite att sysselsätta sig med. Och just nu kliver Anders in genom dörren. Kan det bli bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar