2010/05/27

Back till rutiner

Vi är tillbaka i rutinerna igen, hallelulja. Nu ber jag på mina bara knän att vi alla får vara friska lääänge. Så imorse var det bara att pipa upp 04.30. Jo jag är lite trött nu men tröstar mig med att få sova en hel timme längre imorgon, sovmorgon jo man tackar.
Imorgon efter dagis tar vi igen en sak vi skulle ha gjort när Isac blev sjuk. Vi ska till Camilla och hälsa på. Möter upp henne och Cecilia vid Långboparken först Barnen längtar och jag med. För nu var det alldeles för längesedan.

Mina byxor har kommit som jag beställde, djäklar vad snabba dom var. Och gissa vad, jag behövde inte skicka tillbaka dom. Mandel design heter firman om någon är intresserad. En av de snabbaste leveranser jag har varit med om.

Och som avslutning ett litet filmtips. Skulle ha gett detta för ett tag sedan men det har liksom slinkit ur hjärnkontoret. Black dynamite heter filmen. Obs ta den inte på allvar. Den ska vara uselt filmad, dåliga repliker etc men ack så rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar