2010/05/25

Ok nu hoppas jag att Isac är redo för dagis. För oj att det märks att de har varit isolerade hemma länge. Det gnölas och gnälls, skriks och slåss. Jag sliter mitt hår av frustration. Påminner mig att ladda upp med bra målarfärg, penslar, lera etc. Så man kan ta time-out med dom och sätta dom ner och skapa lite. Just nu har vi inget sånt hemma. Jo kritor och pennor men det tycker dom är sådär. Håller inte deras intresse speciellt länge.

Till något helt annat. För första gången har jag beställt byxor över nätet. Om det är något man måste prova är det byxor men jag chansar. Har insett att chansen att ställa sig i ett provrum är för tillfället obefintligt. Så jag håller tummar och tår att de sitter perfekt och att jag inte behöver skicka tillbaka dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar