2010/08/05

Aktivera?

En dag som denna hade det varit väldigt trevligt och haft körkort. Nu är vi liksom låsta och kommer ingenstans. Har redan avverkat våran lekplats och jag antar att barnen får röra på sina fötter så tar vi en annan efter lunch.
Nackdelen med att bo i Stockholm är att det är så stora avstånd mellan personer man umgås med. Och ta sig mellan innebär en del byten med de kommunala färdmedlen.Inget jag med lätthet gör med två barn som för tillfället har väldigt selektivt hörsel.
Nåja vi får göra det bästa av det. Vet ju att barnen trivs hemma så jag ska väll inte stressa upp mig i onödan.
Snart ska jag leta efter våran hemtelefon som verkar spårlöst försvunnen. Har ringt på den men knäpptyst så jag antar att batteriet har dött. Ni som ringer hem, svarar vi inte eller ringer inte tillbaka så vet ni varför

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar