2010/08/25

Idag möttes jag av väldigt bistra miner från förskolefröknarna när jag hämtade. Och det var väldigt viktigt att Isac berättade vad som hade hänt. Kände olustklumpen bara växte innan det kom fram vad det var.Jag förväntade verkligen något hemskt. Så när Isac berättade så trodde jag att jag inte uppfattade rätt. Det var liksom för bistra miner för det. Så jag bad fröknarna ta det igen. Men joddå jag uppfattade rätt. Isac och en kompis hade kommit på att om man sätter händerna precis under kranen så sprutade vattnet. Så när en fröken kom på dom så var det vatten på golvet och Isac och kompisen var rätt blöta. Detta räckte för att de skulle gå i taket, själv kände jag att njae detta tyckte jag inte var så farligt. Självklart ska de inte göra så men som fröknarna såg ut så trodde jag att det var något jättefarligt eller elakt Isac hade gjort. Så överreagerade fröknarna eller underreagerade jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar