2010/08/19

Så då var man gräsänkling ända fram till söndag. Anders har åkt till Grebbesta ( tror jag det var) med jobbet. Men vi ska nog klara oss. Jobbigaste är att både hämta och lämna. Jag kommer ju 2 timmar senare till jobbet så i praktiken borde jag hämta 2 timmar senare. Men eftersom det inte går så jobbar jag arslet av mig, joddå bildligt. Tur att helgen kommer snart.
Söndag har vi bokat upp för en träff med mammorna från bvc gruppen med Isac. Ska bli jättekul då det var längesedan vi träffades alla.

Mamma sök på nätet vad det är Isac ska börja med

1 kommentar:

  1. Det blir hundra gånger enklare bara va att höra att det finns andra mammor som känner eller har känt som jag. Det är så skönt när flera andra inte verkar ha praktungar, att det faktiskt är normalt att vara trött som mamma! Och jag vet att det går över. Man glömmer det jobbiga. För de bra dagarna är så mycket enklare att komma ihåg! =)

    SvaraRadera