2009/02/17

Ensam

Jahapp då var man ensam hemma med barnen till fredag. Igentligen kommer Anders hem på torsdag men eftersom de har kvällsmöte på jobbet så lär vi sova när han kommer hem. Hatar att vara hemma själv eftersom jag tycker det är lite otäckt på nätterna. Fjantigt jag vet men kan inte hjälpa det. Nåja två nätter ska vi klara.

Jackie har gått och fått ngn rolig förkylning som satt sig mest på stämbanden. Så hes stackarn. Men för övrigt ganskas pigg. Isac verkar också bli förkyld då dagispersonalen sa att han inte varit riktigt sig själv. Jag hoppas så att det blir en lindrig förkylning. Känns som de har haft sina sjukdomar för en lång tid framöver. Nu orkar vi faktiskt inte mera hör ni det baciller!!!!


Har nu upptäckt att flera lördagar är bokade, när hände det senast?! Motala på lördag och gratta Emil som fyller 3 på söndag, den 28.e ska Anders till Uppsala och hjälpa sin syster och flytta, 7.e mars kalas hos Nea som fyller 1 år och den 14:e kalas hos Mollie som fyller 2 år. Dessutom skulle jag behöva trycka in ett frisörbesök ngn av dessa lör.Hm....


Nu på söndag kommer en målare hem hit för att göra en offert på bredspackling av hall och vardagsrum och målning av fasaden. Hurra för ROT-avdraget.

Nej nu ska jag trycka mig ner mellan Isac och Jackie och hoppas på en god natts sömn

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar