2009/02/25

Onsdag

Så var vi mitt i veckan. Ser ljuset i tunneln. Har varit så trött denna vecka så jag längtar tills helgen när man kan sova ut lite. Barnen snorar lite mindre så hoppas till helgen att de är helt 100 % friska( kan de vara det när de går på dagis!!!!)
Idag har vi varit produktiva jag och Anders. Tog en tur till Ikea och köpte lite hallmöbler. Som Anders och Isac fixade ihop snabbt. Isac är riktig duktig med skruvdragaren, den lilla, och klarade flera skruvar alldeles själv. Kanske en blivande hantverkare. Ska försöka fota så ni får se hur det ser ut sedan.
Så hur ser helgen ut då
Lördag- Anders hjälpa sin syster flytta. Tar med sig Isac så jag och Jackie kollar upp lite vad vi ska göra.
Söndag- Café Sirap och käka Amerikanska pannkakor med lönnsirap
Så inga större ansträngningar denna helg

Nu natt för mig då man ska upp tidigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar