2009/02/21

Toppenlördag


Även den bästa måste vila



Mange tar täten


Här kommer tomtemor..nej det är ju Ullis
Avfärd
Emilbus tycker choklad är gott så han struntar i att åka snowracer
Så här ser det ut första gången på skridskor
Mot pulkabacken
Isac tyckte inte detta var en bra idé att ta ett gruppfoto
Bästa kusinerna Emil och Tilde

Idag har vi varit i Motala eftersom barnens kusin Emil fyller tre år imorgon. Vi startade med en lunch där för att sedan bege oss till isrinken och pulkabacken. För i Motala har dom snö, jajamensan. Premiär för skriskor för Isac och Jackie. Isac tyckte inte det var ngn höjdare medans Jackie faktiskt verkade gilla det. Jag stoppade mina fötter i ett par skridskor också men insåg snabbt att det inte var så stor idé. Jösses vad dålig jag var.
Pulkabacken var en större hit för Isac och Jackie. Där gick det undan. Ett åk blev det för mig sedan blev jag feg. Hm dax att tuffa till sig lite.
Efteråt blev det lite tårta o lek innan hemfärd. Båda barnen slockande i bilen snabbt för att vakna lagom i Segeltorp. Nu har de slocknat igen denna gång i våran säng.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar