2009/02/09

I´m back

Nu har vi fått tillbaka bredbandet. Har bytt leverantör. Fick ioch för sig igång den redan i lördags men helgen har inte gett utrymme för blogging.

I lördags var jag och barnen hos kristin och fikade medan killarna fick liten egen tid i Vällingby centrum. Alltid så trevligt att träffa kristin och Nea och få sitta o surra lite. Joddå det är trevligt att träffa Tonie med men denna gång sågs vi bara en kort stund innan det var dax att fara hem.

Söndagen spenderades hemma hos Nicklas och Elisabeth med deras tvillingar Robin och Emma som är födda samma år som Isac. . Barnen hade kul och vi vuxna fick en trevlig fika och hann faktiskt prata med varandra i mellanåt.

Nu är det måndag igen och agendan ser tom ut som vanligt. men det är skönt varje fall på veckodagarna då barnen är trötta efter dagis och jag är inte heller så pigg. Anders kommer jag väll inte se till så mycket denna vecka heller. Hinner väll i bästa fall säga hej på morgonen.

Jag måste definitivt bli bättre på att lägga in foton har jag märkt. För en blogg blir ju lite roligare då.
Nu är det dax att hämta barnen så det så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar