2009/02/10

Tisdagen gjord

Känns som denna dag är gjord så fort man slutat jobba men det är ju nga timmar kvar av den. Inga överaskningar på jobbet så man kunde sluta lite tidigare. Hinna hem ta en kopp kaffe innan stormen drar in. Med det menas mina barn.

Vi är nu inne på den 4:de natten utan välling till Jackie. Som de flesta vet har hon varit en vällingjunkie på nätterna. Nu kände vi att det får räcka och kör den hårda stilen. Hm en del spring blir det varje fall för madame är en bestämd dam. Men välling kan hon inte skrika sig till mera. Hoppas det är en hel natt med sömn som hägrar där framme i horisonten.

Annars har jag återigen blivit en riktig bokmal. Älskar att läsa. Har ju inte blivit så mkt av den varan med 2 små barn. Men nu är det återväckt. Beställer mer än gärna från adlibris. Bra priser och snabba på att skicka hem beställningen. Sånt funkar för mig. Snart har jag läst ut min bok och har inget nytt att läsa. Och ingen susning vad som kan tänkas vara bra. Nga förslag?

Nej nu ska här hämtas barn så det så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar