2009/02/11

Kväller

Nu är middagen avklarad och barnen sitter så fint i soffan så jag kan skriva lite. Man vet aldrig hur länge de sitter....

Dagen har varit bra. Litet missöde på jobbet men Semic kom och löste det. Så jag kunde fortsätta i gott mod.
Har gjort matbeställningen som sig bör. Vi använder Mataffären.se.Så smidigt att slippa svettas i en knökfull butik. Några klick, bestämma dag och tid och voila matvarorna bärs in i hallen. Oftast av väldigt trevliga och serviceminded personal. Ibland ligger en och annan överraskning i påsarna. Så detta kan jag rekommendera, tipptopp.

Igår blev det även en beställning från adlibris. Dessa böcker går jag nu och väntar på:

SVELAND, MARIA:BITTERFITTAN

KEYES, MARIAN:ÄR DET NÅGON DÄR ?

MINA, DENISE:DÖD I GARNETHI

BILLINGHAM, MARK:SÖMNTUTA

Hoppas de är bra. Har inte hört talas om de två sista författarna. Men ibland måste man våga prova ngt nytt.

Våran Macdator är äntligen lagad. Nu funkar bildskärmen och batteriet,som aldrig har funkat. Jihoo nu kan man kanske sitta lite bekvämare i soffan och surfa.

Det var alles för denna gång. Barn som ska i pyjamaser och en morgondag att förbereda.
En lugn och skön kväll önskar jag er....

1 kommentar:

  1. Anonym20:42

    De två översta har jag läst, mycket bra! va roligt att du skaffat en blogg, kul och se kort på din familj :) Kram Anna från Karlstad

    SvaraRadera