2009/08/08

Bilder från igår


Här satt dom fint och käkade sin glass
Cecilia, Jackie, Isac och Fredric



















De har en härlig tomt med massor av bus till barnen. Tyvärr var jag lite dålig på att fota allt. men en snekpeak fick ni. Synd att man inte har en större tomt så man kunde ha en lika stor studsmatta. Isac älskade att hoppa på den. Tror det är jättebra för motoriken samt har man problem med magen ska det vara toppen att hoppa har jag hört.
Lite uppdatering på Jackies potträning. Går nog ganska bra. Körde hårt igår. Chansade utan blöja när vi gick iväg till Camilla. Och det blev ingen olycka i vagnen ej heller på hemvägen. Däremot där så kissade hon ner kläderna en gång. Men en gång är ingen gång tycker jag. Det är lättare för henne när hon är helt byxlös men så kan hon ju inte gå omkring jämt. Ni kanske inte är så intresserade men skriver nog mycket för min egen del. Lättare och se om det går framåt eller....
Idag kommer Bergström/Jonsson hit. Det ska snickras och käkas tacos,vad ovanligt. Trevligt ska det bli. Kanske trevligare för mig och kristin vi slipper snickra. För hur skulle balkongräcket se ut då



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar